I. ПРЕДМЕТ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

Настоящите „Общи условия“ са документ, който урежда основните правила и начин на използване на електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BG, като включва всяко сключване на договорни отношения с електронния ни магазин и споразумение за покупко-продажба между продавач и клиент чрез електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BG

II. ОСНОВНИ ДЕФИНИЦИИ

  1. Продавач:
    AVENUEMULTIBRAND.BG /данни на фирмата/"СЕНСИ" ЕООД
    гр. Варна, ул. "Добри Войников", №13,ап.10, вписано в търговския регистър на РБ с ЕИК 124613048
  2. Купувач:
    Всички лица, на повече от 18 години, със сключен договор за покупко-продажба дистанционно чрез електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BG.
  3. Клиент:
    Всички физически лица, които използват настоящия електронен магазин за поръчки, покупки, връщане на стока или друга активна дейност.
  4. Електронен магазин
    Домейнът AVENUEMULTIBRAND.BGи приложенията му в интернет, даващи достъп на клиентите до своите каталози, артикули и други базови данни.
  5. Акаунт на профила
    Използването на потребителско име (имейл адрес), физически адрес и персонална парола, чрез които стоките и услугите на електронния магазин са достъпни за дадения клиент. Чрез тях клиентът комуникира с електронния магазин, поръчва или връща стока, прави разплащания, пази историята на покупките си.
  6. Поръчка Заявката от клиента към електронния магазин за покупка на определена стока от каталога на магазина.
  7. Договор
    Дистанционната поръчка чрез електронен документ от страна на клиента към електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BGза определена стока от каталога на магазина.
  8. Услуга
    Всички дейности на електронния магазин, които осигуряват на клиента комуникационна връзка с продавача и възможност за покупка на стока от каталога на електронния магазин, нейното доставяне, евентуално връщане, използване на намаления и отстъпки.
  9. Продукт
    Стоката от каталога на електронния магазин, предмет на договор при дистанционна покупко-продажба между клиент и електронен магазин.
  10. Желани продукти
    Опция в профила на клиента, благодарение на която потребителят може да съставя свои списъци със стоки, към които има интерес.
  11. Доставка
    Нашата доставка е в рамките от 2 до 5 работни дни. При доставка до офис на куриерска фирма СПИДИ доставката е безплатна. При доставка до адрес цената на доставката е 5.00 лв.
  12. Куриерска фирма
    Електронният магазин AVENUEMULTIBRAND.BG използва услугите на водещите куриерски фирми „Спиди“ АД
  13. Получаване на поръчка
    Денят, в който заявената от клиента стока от каталога на електронния магазин е доставена от куриерската фирма.
  14. Потребителска кошница
    Виртуално място в електронния магазин, където потребителят отбелязва в индивидуален електронен документ стоките, които е избрал да закупи.
  15. Цена
    Крайната сума, формирана от разходите на клиента в електронния магазин, която включва цената на стоките и доставката им чрез куриерската фирма.
  16. Бюлетин (Newsletter)
    Изпращане на оферти за предлаганите продукти или полезна информация по емейл адрес от AVENUEMULTIBRAND.BG

III. ОБЩИ ПРИЛОЖЕНИЯ

  1. Продавачът декларира, че притежава валидна регистрация в качеството си на администратор на лични данни.
  2. Цялото съдържание на електронния магазин е предмет на авторски права, принадлежащи на продавача. Нищо в този електронен магазин не трябва да бъде разбирано като даващо Ви съгласие или разрешение да използвате снимка, търговска марка, лого или друга информация. Копирането или свалянето на информация от електронния магазин не прехвърля върху Вас авторските права върху тази информация.
  3. Горе посочените „Общи условия“ са задължителни за всеки един от клиентите на електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BG.
  4. Всеки клиент на електронния магазин има право на достъп до онлайн платформата с цел регистрация и поръчката на стоки.
  5. Ползването на електронния магазин означава, че клиентът е запознат с неговите „Общи условия“ и е съгласен с тяхното спазване.
  6. Клиентът може свободно да комуникира с продавача чрез указаните в електронния магазин контакти за връзка.
  7. Промени в раздела „Общи условия“ може да бъдат извършвани самолично от електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BGчрез актуализиране.
  8. При променянето на предоставените „Общи условия“, продавачът своевременно ще подава за това информация на всички клиенти чрез публикация в електронния магазин, за което клиентите трябва да следят своевременно.
  9. Всички цени и характеристики на артикулите от каталога на онлайн магазина подлежат на промяна по усмотрение на продавача, ако той реши така.
  10. Клиентът получава пълен достъп до съдържанието на електронния магазин и неговите функции само след активирането на профил чрез направена валидна регистрация в електронната платформа с помощта на стандартен формуляр за регистрация.
  11. Клиентът може да бъде блокиран за достъп до съдържанието, стоките и услугите на електронния магазин по усмотрение на продавача, ако клиентът извършва каквито и да било злоупотреби със съдържание, стоки и услуги, предоставяни от електронния магазин.
  12. Счита се, че с регистрирането си в платформата и с потвърждаването на отделните си поръчки, клиентът дава категорично потвърждение, че е запознат с раздела „Общи условия“ и ги спазва при използването на електронния магазин.
  13. Освен това, клиентът дава съгласие, че е наясно за това, че е възможно да съществува разминаване между обявените в електронния магазин цени и цените, обявени във физическите магазини на продавача.
  14. Клиентът дава съгласието си и за това, че е възможно да има разминаване на различните цветове при поръчани и доставени стоки, тъй като снимките в каталога са с илюстративно и насочващо естество, а цветовете зависят от съответните компютърни конфигурации за възпроизвеждането им и от индивидуалното зрително възприятие на дадения клиент.
  15. Оповестените в електронния магазин цени на артикулите са в български лева с включен данък и са за 1 брой от изложената в интернет платформата стока. Продавачът запазва своето право да променя раздела „Общи условия“ за ползването на електронния магазин по свое усмотрение и без предупреждение. Всички артикули от каталога на електронния магазин се предлагат до изчерпване на наличността или докато изчерпването на артикулите не бъде съобщено официално в платформата AVENUEMULTIBRAND.BG.
  16. Всички артикули от каталога на електронния магазин се предлагат от продавача с гаранции за съответствие на стоките с договора съгласно сега действащото законодателство.

IV. ПОРЪЧКА

  1. Клиентът има възможност да направи поръчка за стока от изложените артикули в онлайн магазина в качеството си на посетител или на оторизиран потребител с регистрация.
  2. При поръчка всеки клиент се съгласява с нашите „Общи условия“.
  3. Потвърждаване на поръчката става след като клиентът е получил автоматично електронно писмо с номера на съответната поръчка от продавача на посочен от него при регистрацията имейл адрес.
  4. При влизането в своя профил в електронния магазин, всеки клиент има възможност да конфигурира поръчката си чрез избор на един или повече артикула от каталога, които добавя в кошницата си. След това се избира начина на разплащане и адреса за куриерската доставка.
  5. При промяна в цените на определени артикули, продавачът може еднолично да анулира поръчката, като е задължен да съобщи за това на клиента.
  6. При ненавременно изчерпване на определени наличности в каталога на онлайн магазина по време на поръчка, продавачът е задължен да съобщи за това на клиента и да му даде възможност да избере дали да анулира съответната поръчка или да потвърди получаването на артикулите от поръчката, които са в наличност.
  7. Ако даден артикул, платен по банков път, е изчерпан своевременно, продавачът е задължен да възстанови съответно заплатената сума обратно в банковата карта на клиента.
  8. Клиентът дава съгласието си, че запазвайки електронен адрес на определена стока в категорията „Желани продукти“, не дава пълни гаранции за неговата наличност винаги и по всяко време. При изчерпване тези стоки се свалят междувременно от платформата със статус „Неактивен“.
  9. Ако въпреки това клиент даде поръчка за стока със статус „Неактивен“, продавачът запазва правото си автоматично да анулира поръчката и да съобщи за това на своя клиент чрез автоматично електронно писмо на имейла, посочен при регистрацията му в електронния магазин.
  10. Всички поръчки, които са направени през електронния магазин, се считат за отделни дистанционни договори между купувач и продавач и са валидни от датата на даване на съответната поръчка.
  11. Продавачът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато купувачът е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.
  12. Задължение на продавача е да опазва конфиденциалността на потребителското си име и парола. Всяка изпратена чрез електронния магазин поръчка ще бъде считана от страна на продавача за редовна, ако са използвани потребителско име и парола, които системата е приела за валидни, независимо от това дали същите са използвани от лице, различно от титуляра.

V. РАЗПЛАЩАНИЯ

Всички стоки, които са поръчани чрез електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BG, могат да бъдат платени чрез наложен платеж при получаване на самата поръчка или електронно по банков път чрез системата на електронния магазин.

VI. ТРАНСПОРТ /ДОСТАВКА/

  1. Доставката на всички стоки, които са купени чрез електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BG, се извършва с „Спиди“ АД.
  2. Изпращането на поръчката става само след като клиентът е потвърдил пред продавача нейната категорична заявка. Щом получи потвърждение за поръчката от клиента, продавачът доставя чрез куриер поръчката в рамките от 2 до 5 работни дни
  3. Доставката е безплатна до офис на куриерска фирма СПИДИ. Предлагаме и доставка до адрес на цена от 5.00 лв.
  4. Доставката чрез куриер става или до адреса, даден от купувача, или до някой от офисите на куриерската фирма на територията на Република България.
  5. При доставянето до офис, поръчката може да бъде задържана там от куриера максимум до 10 дни, след което поръчките за непотърсената стока се анулират едностранно от продавача без уведомление.
  6. При доставянето до адрес, всеки клиент е задължен да гарантира достъпа и възможността за приемането на пратката от куриера. Ако клиентът не е открит на адреса, посочен при поръчването на стоката, продавачът е в правото си да анулира съответната поръчка или да остави пратката в офиса на куриера максимум до 10 дни.
  7. Всички стоки, които се поръчват през електронния магазин, се изпращат по куриер опция за преглед.

VII. ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА/ ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

  1. Купувачът е в правото си да се откаже от вече направена и потвърдена поръчка само ако извести за това продавача по телефона или чрез писмо на електронната поща на продавача максимум 1 час след като е направил самата поръчка чрез електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BG.
  2. Купувачът е в правото си да се откаже от поръчка, при положение, че е констатирал повреда на стоката при транспортирането от куриерската фирма. Ако обаче повредите са само по опаковката, а стоката е в изправност, клиентът губи това свое право на отказ от поръчката.
  3. Връщането на стоки към Продавача се извършва, при условие, че стоката е в същия вид, в който е била получена (с всички принадлежащи към нея етикети, без да са били скъсани и/или остранявани), както и да не е третирана с препарати (парфюми, перилни препарати и др.), замърсена, повредена или използвана.
  4. Купувачът е в правото си, без да е длъжен да посочва причина и да дава обяснение за своето решение, да върне закупената от онлайн магазина стока максимум до 14 дни, смятано от самата дата на получаването на дадената поръчка, според предписанията от Закона за защита на потребителите и правилата, валидни в Европейския съюз.
  5. Адрес за връщане: гр.Варна, ул. Добри Войников 13
  6. Всички условия и срокове за връщането на стоки, използвани при работата на електронния магазин AVENUEMULTIBRAND.BG са напълно съобразени с предписанията на Закона за защита на потребителите.
  7. Всеки купувач е в правото си да се запознае с пълния текст на закона на официалната интернет страница на Комисията за защита на потребителите на адрес https://www.kzp.bg/. Адресът на Общата помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите е София 1000, пл. „Славейков“ 4 А.
  8. Не могат да се върнат вече поръчани артикули като очила, бельо и бижута, като в този случай продавачът има право да откаже връщане на посочените стоки без възстановяване на платените суми съгласно Чл. 57 от Закона за защита на потребителите. При това, ако клиентът върне артикулите на продавача, продавачът от своя страна е задължен да върне стоките отново на клиента, а разходите за транспорт остават за сметка на самия клиент.
  9. При връщане на стоки, клиентът се задължава да приложи попълнена проформа фактура, оригиналният касов бон на стоката и желаните начини за изход от ситуацията, като замяната на стоки с други, възстановяването на платените суми (с приложена банкова сметка), издаването на електронни ваучери на стойността на стоката.
  10. Върнатата стока се изпраща от купувач на продавач чрез куриер, като разходите за транспорт се поемат от купувача, при положение, че продавачът не носи вина за отказаната поръчка. Върната към продавача стока, пусната за негова сметка, се смята за нарушаване на разглежданите „Общи условия“. Такава стока се приема от продавача, който е в правото си, възстановявайки сумата за поръчката на клиента, да спадне от нея сумата по транспортните разходи за върнатата стока.
  11. При констатирани дефектни стоки до 24 часа от получаването им и при ненарушен търговски вид на стока и опаковка, AVENUEMULTIBRAND.BG има ангажимента стоките да бъдат подменени с нови, според гаранционните условия на фирмата производител, или да бъде възстановена сумата на клиента, според Чл.55 от Закона за защита на потребителите, като това се счита от самата дата, на която клиента е упражнил правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид и/или опаковката, отремонтирането на стоката се поема от фиксираните в гаранционната карта сервизи. Транспортните и други разходи по получаването и връщането на такава стока са изцяло за сметка на AVENUEMULTIBRAND.BG. При несъответствие на стока с основните характеристики, посочени в онлайн магазина, AVENUEMULTIBRAND.BG възстановява сумата на клиента, включително и транспортните разходи, в тон с Чл. 59 ал.3 от Закона за защита на потребителите в срок от 14 дни от получаване на стоката и при ненарушен търговски вид на стока и опаковка.
  12. Чрез раздела "Общи Условия" продавачът цели да уведоми купувача, че последният, в качеството си на потребител, е в правото си да се обърне и към местните органи за ADR процедура, за да бъдат разрешени всички спорове, които купувач и продавач не съумяват да уредят пряко помежду си. ADR е процедурата за извънсъдебното решаване на спорове, чийто предмет са различни договорни задължения по контракти за покупко-продажба.
  13. Националният орган за ADR влиза в националните листи на органите за ADR, отговарящи на задължителните изисквания за качество, постановени от Директивата за ADR (Директива 2013/11/ЕС за алтернативно решаване на потребителски спорове). Повече за тях клиентът може да открие на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/ или на страницата на Европейската комисия за онлайн решаване на спорове.

VIII. ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЗАПЛАТЕНА СУМА

  1. При отказ на поръчка, продавачът извършва възстановяването на заплатените суми на купувача по банков път в рамките на 14-дневен срок, който започва да тече от самата дата на направената поръчка.
  2. Ако има липсващи артикули от поръчката, продавачът извършва възстановяването на заплатените суми на купувача по банков път в рамките на 14-дневен срок, който започва да тече от самата дата на направената поръчка.
  3. Задължение на продавача е да възстанови на заплатените суми на купувача по банков път в 14-дневен срок, който започва да тече от самата дата на оповестеното връщане на стоки от страна на купувача, след представянето на документ, който удостоверява, че стоките са върнати към самия купувач.
  4. При възстановяването на заплатени по банков път суми, тяхното връщане става по банковата карта, чрез която е извършено разплащането.
  5. При възстановаването на суми по поръчка с наложен платеж, транзакцията се извършва в български лева по личната банкова сметка на съответния клиент, като продавачът не носи отговорност за погрешно подадени данни на сметката.
  6. Отговорностите на продавача при възстановяването на суми при отказани поръчки свършват щом бъде извършен банков превод по банковата сметка, предоставена от клиента.
  7. Ако купувачът изисква фактура на юридическо лице, той своевременно получава кредитно известие от страна на продавача.

IX. ОТКАЗ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА

Продавачът, в случая AVENUEMULTIBRAND.BG, запазва правото си да откаже възстановяването на суми, заплатени от клиента при даването на поръчка за закупуване на стока от електронния магазин, при няколко специфични ситуации:
  1. не се възстановяват суми ако върнатата стока е с нарушена или увредена оригинална фабрична опаковка.
  2. не се възстановяват суми ако по върнатата стока има следи от употребата и/или тя е зацапана, надраскана, увредена по някакъв начин, има липсващи части, аксесоари или консумативи, които вървят в комплект с нея.
  3. не се възстановят суми ако върнатата стока е с липсващи платежни документи, гаранционна карта, ръководство или упътване.
В тези случаи продавачът запазва правото си да вземе решение дали да приеме обратно стоката от клиента и дали да откаже да възстанови платената за нея сума.
При всички случаи продавачът се задължава своевременно да уведоми клиента за решението си.

X. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

  1. Клиентът притежава право на достъп и редакция на персоналните си лични данни, въведени или станали достояние на AVENUEMULTIBRAND.BG при ползване на онлайн магазина от страна на клиента, съгласно Закона за защита на личните данни.
  2. Клиентът, с приемането на нашите „Общи условия“, при своята регистрация с потребителско име и парола, дава изричното си съгласие личните му данни да се обработват от AVENUEMULTIBRAND.BG по електронен път при доставянето на поръчана стока или услуга и ако е наложителна помощ от страна на служител на AVENUEMULTIBRAND.BG.
  3. Личните данни се предоставят доброволно от клиента на продавача и са негова идентификация при използването на електронния магазин. Те подлежат на съхранение, обработка и използване от AVENUEMULTIBRAND.BG за поддръжката на някои функционалности на услугите, както и за рекламирането на стоки и услуги. AVENUEMULTIBRAND.BG обработва и съхранява личните данни на клиента съгласно действащата нормативна разпоредба.
  4. AVENUEMULTIBRAND.BG изрично уверява клиента, че предоставените от него лични данни не се преотстъпват на трети лица за рекламни и промоционални цели.
  5. AVENUEMULTIBRAND.BG запазва правото си да използва IP адреса и други лични данни на клиента за изясняване на идентичността му тогава, когато е нужно при изпълнение на закона, юридически процедури или за да се спазят настоящите „Общи условия“.
  6. AVENUEMULTIBRAND.BG потвърждава, че всеки клиент може да се възползва от правото си да се откаже да получава съобщения и личните му данни да бъдат изтрити. Продавачът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато купувачът е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.
  7. Задължение на продавача е да опазва конфиденциалността на потребителското си име и парола. Всяка изпратена чрез електронния магазин поръчка ще бъде считана от страна на продавача за редовна, ако са използвани потребителско име и парола, които системата е приела за валидни, независимо от това дали същите са използвани от лице, различно от титуляра.

XI. ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

  1. Клиентът получава при всяка поръчка на стока, която подлежи на гаранционно обслужване, надлежно издадена от AVENUEMULTIBRAND.BG гаранционна карта, съдържаща пълните данни на съответната стока и гаранционния й срок.
  2. Издадената гаранция губи валидността си при:
    - при изгубване на гаранционната карта
    - при опити за ремонтиране от неоторизиран сервиз
    - при повреда на стоката заради неправилна експлоатация
    - при нарушена физическата цялост на артикула
    - при химическо, електрическо и други въздействия, които не са свързани с нормалната експлоатация на артикула
  3. В рамките на гаранционния срок след представяне на гаранцията, AVENUEMULTIBRAND.BG се задължава да поеме ремонта/ поправката на стоката. След изтичане на този срок разходите за ремонт/ поправка на стоката са за сметка на клиента.

XII. ДРУГИ

  1. Продавачът се ангажира да предоставя само стоките, представени в електронния магазин, по начина, по който са представени. Цялата информация, представена в електонния магазин, включително, но не само, дизайн, наличности и цени на стоките, е валидна единствено и само към момента на представянето й, като продавачът си запазва правото по всяко време да я променя без предупреждение. Отговорност на клиента е да проверява редовно условията за ползване на електонния магазин, както и представената информация за цени, наличности и други.
  2. Продавачът не е отговорен за каквито и да било грешки, които могат да възникнат в електонния магазин, поради всякаква причина, включително и тези, причинени от промени, настройки, технически причини или други.
  3. Продавачът си запазва правото да публикува рекламни банери от всякакъв вид и/или връзки на която и да е част от електонния магазин, съобразно действащото законодателство.
  4. Ако имате някакъв проблем с продукт, който сте закупили от AVENUEMULTIBRAND.BG онлайн и не сте могли да решите спора с продавача, тогава можете да подадете жалба до платформата на ЕС за онлайн решаване на спорове („ODR платформата“).
  5. ODR платформата предлага на потребителите и търговците в рамките на ЕС възможността да направят опит и да постигнат извънсъдебно уреждане на жалбите, произтичащи от онлайн покупки. Тази платформа за еднократно въвеждане на жалби е лесен и интерактивен уеб сайт, който е безплатен и достъпен на всички официални езици на ЕС. Използвайки ODR платформата, потребителят и продавачът могат да намерят съответния орган за решаване на спора и след това да преминат през процеса за намиране на решение на жалбата на потребителя. ODR платформата е достъпна тук: http://ec.europa.eu/odr.
  6. За неуредените в настоящите общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България законодателство.